خانما لاک زدن تو بارداری اشکال داره؟

۶ پاسخ

من از اول بارداری نزدم اصلا.مگ اون زمان که نمیدونستم..چون احتمال داره بره تو خونت و استون که پاکش میکنی بده..ولی اگ دوس داری یکی دوبار بزن

نه عزیزم
فقط اگه سزارین هستی باید انگشت اشارت نداشته باشه

نه دیگه

ن من هر روز ی رنگ میزنم 😂

عشقم‌تو دیگه میخوای بزایی من فردا نوبت ترمیم گرفتم برم‌خوشکل کنم

نه عشقم

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی