شربت گلاب ضررداره توبارداری؟؟؟

۲ پاسخ

اره گرمه دهانه رحم باز میکنه

هیچی مقدار کمش ضرر نداره
من گلاب رو تو فرنی می‌ریزم گاهی خودش هم خالی می‌خورم وقتی معده م به هم می‌ریزه

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 ۳ ماهگی
مامان محمدجانم مامان محمدجانم ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی