خوردن ازکل توبارداری ضرر داره؟

تصویر
۹ پاسخ

از میوه های تابستونی فک کنم زرد آلو میگن خوب نیست بچه زردی میگیره با خربزه زیاد وگرنه بقیش مشکل نداره نوش جان

من میخورم هرروز ..میوه ازگیل واقعا خوشمزه ن

نه...

وای خیلی خوشمزس من پارسال اولین بار خوردم واقعا خوشمزس

ن گلم نوش جان ❤

نه بخور من انبه خیلی دوس دارم

نه عالیه

نه خیلیم خوبه نوش جان

اینا چیه؟

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ویکم بارداری