خانما لاک ضرر داره توبارداری زدنش؟

۱۰ پاسخ

هر چیز شیمیایی خوب نیست، من از اول بارداری تا الان نه آرایش کردم نه لاک زدم، بنظرم چند ماه رعایت کردن بهتر از ریسک کردنه

اره سرب داره خوب نیست....تو قبل بارداری هم خوب نیست...

من شنیدم ضرری نداره اگه عادت نداشته باشی ناخن بجوی که وارد بدنت نشه یه موقع .

چ ظرری مثلا😐

من میزنم که

میگن بوش خوب نی منم عید زدم رو ناخن پام هنوزم هست

۴ ماهه اول نمیزدم الآنم مهمون رفتنی میزنم بعد پاک میکنم چون مواد شیمیایی داره

منم زدم از اول

منکه از اول زدم
نه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان قند مامان قند هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی