سلام خوبین
میگم تخمه توبارداری ضرر داره؟

۹ پاسخ

از اون حرفاا بودا🫤🤦🏼‍♀️دیگه اینو کجای دلم بزارم زعفرون بده زرشک بده هویچ بده جگر بده قورمه سبزی بده فلان بده بهمان بده بیسار بده
ول کنین توروخدا چرا همه تون اینقدر نگرانین
من همه چی خوردم از ماه اول بخدا چیزی نمیشه اصلا نگرانی ب دلت راه نده فدات شم من ژلیش کردم ارایش کردم مو رنگ کردم آباه مرغون توی دوماهگی گرفتم متاسفانه همه بلایی سرم اومده یک ذره نترستیدم

همه چی بخورین در حد متعادل

تخمه روزی یه مشت میکن حتما بخورید
مغزیجات میکن حتما بخورید

تازه شم تخم کدو منیزیوم داره خیلی مفیده آجیلم همه جورش خوبه یکم کم نمک تر بخرید ورم نکنی
بادام درختی و بادام هندی از همه شون مفیدترن

من همش تخمه آفتابگردان دوست دارم
فکر نکنم

نه عزیزم من زیاد خوردم تا حالا

خیلی هم برای رشد موی بچه خوبه موهاش پرپشت میشه

نه بابا

خیلی هم مفیده البته شور نباشه

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان قند مامان قند هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری