سلام خوبین میگم توبارداری نفس تنگی دارین.

۹ پاسخ

اره گاهی وقتا

اره کلا نفس ندارم

نفس‌تنگی
کیپ شدن بینی
ضعیف شدن چشم
بازم بگم؟😂
همرو دارم

سلام اوه بدجور

اره دارم
نفس نفس میزنم
زودم خسته میشم هر کاری میکنم

اره شبا موقع خواب

سلام
بله شدیداً
من بخصوص بعد از غذا خوردن یا راه رفتن زیاد نفسم بند میاد

بله...

من هم نفس تنگی دارم هم از ۱۶هفتگی گرفتگی بینی

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی