اره موقع خواب وقتی سرم میره روبالشت
خدا کنه وای دویه هفته
دو سه هفته دیگ اوکی میش منم داشتم شبا
من دراز میکشم دارم
اره شبا 🙃دقیقا تاپیک دیشبم همین بود😂
من از اول داشتم
چون پارسال کرونا گرفتم
ریه ام ضعیفه
من استراخت مطلقم
منداغونم شبا
بله😫🥲
اوهوم مخصوصا شبها
اره زیادک راه برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.