خانما شمام نفس تنگی دارین

۱۱ پاسخ

اره موقع خواب وقتی سرم می‌ره روبالشت

خدا کنه وای دویه هفته

دو سه هفته دیگ اوکی میش منم داشتم شبا

من دراز میکشم دارم

اره شبا 🙃دقیقا تاپیک دیشبم همین بود😂

من از اول داشتم
چون پارسال کرونا گرفتم
ریه ام ضعیفه

من استراخت مطلقم

من‌داغونم شبا

بله😫🥲

اوهوم مخصوصا شبها

اره زیادک راه برم

سوال های مرتبط

مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری