خانما شمام تنگی نفس دارین؟از چیه

۱۱ پاسخ

من از الان دارم

من قبلاً داشتم بخاطر شیاف بود .نفس تنگی از عوارض شیاف پروژسترون هم هست.

من امروز اینجوری شدم هفته دیگه میزم آزمایش ببینم کم خون نشده باشم

اره منم دارم ، تپش قلب میگیرم و تنگ نفس میشم یهویی

نه من ندارم

وای اره‌من موقعه غذا خوردن بیشتر میشه حس میکنم دیگ واقعا دارم‌خفه میشم

منم امروز همین جورم الانم خیلی 😬

من دارم🥲

بخاطر بچست عزیزم قلبت داره برای دونفر خونرسانی میکنه فقط اگه قفسه سینت درد گرفت باید نگران بشی

من دارم

وااای منم خیلی اذیتم

سوال های مرتبط

مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری