۱۲ پاسخ

اره خیلی حس بدیه. کن به شدت تنگی نفس مبگیریم و ضربان قلبم به ۱۰۲ اینا میرسه

اره🤦🏻‍♀️🥲 بعضی وقتا شدید میشه

منم همینجوری ام

اره 🥺

آره زیاد

آره تا دلت بخواد

اره عزیزم عادیه

آره پیش میاد بعضی وقتا

منم دارم

اره عزیزم طبیعیه بخاطر بزرگ شدن نی نیه

مم دو هفته هس گاهی نغسم کم میاد باید چندبار عمیق پشت سر هم نفس بکشم.
دکتر گف برو دکتر قلب تا تایید کنه قلبت سالمه و ویار بارداری‌ هس. ولی نرفتم میدونم سالمم دیگه

ارهههه

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری