شما هم هنوز بعضی موقع ها نفس تنگی میگیرین؟

۶ پاسخ

اره دقیقا همین الان همین حسو دارم

هنوز؟تنگی نفس دو ماه آخر که خیلی بیشتره

کجای کاری تنگی نفس ازین ب بعده🫠🥲

آره منم

بله همش طبیعس

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری