سلام خانما سمنو دربارداری ضرر داره یانه

۶ پاسخ

واسه نی نی عااالیه

بزای وزن گیری جنین عالیه. از جوانه گندم ساخته شده چی ازین بهتر، دنبال جای مطمئن میگردم که تمیزو بهداشتی درست کرده باشه این دوماه باقی مونده خودمو ببندم به سمنو. از چیزای صنعتی و آماده مثل بستنی که بهتره.
هرچند تصمیم دارم ماه آخر بستنی هم هرروز بخورم 😬

اتفاقا خیلی.خوبه

عالیه ک

منکه از اولش میخوردم الانم آگه باشه میخورم😁

ن اگه قند نداری بخور

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۴ ماهگی