خانوما ..نوشیدن ثعلب دربارداری ضرر داره ؟؟؟

۶ پاسخ

اگر واقعا پودر ثعلب هست که نباید زیاد بخوری چون قاعده آور هست یعنی باعث شل شدن دهانه رحم میشه

فدات♥️

آره دیگه تو بستنی هم می‌زنیم ضررنداره

اینه ....

تصویر

نه بستنی هست دیگه بخور راحت باش

بسم الله ثعلب چیه 😆

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری