خانوما خودارضایی دربارداری ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

اگر ضرر نداشته باشه گناهش مهم نیست ؟؟؟؟؟؟؟

بله روی روح و روان جنین تاثیر بد داره .

عزیزم‌تو گوگل سرچ‌کن جوابتو میگیری . اینجا بعضیا با تعصب جواب دادن😁

یعنی ۹ ماه نباید ارضا شیمممممممم

من هفته 5بار انجام دادم

شاید لازمه شاید گناهشم میدونه انجام میده

آره ممکنه بچه سقط بشه چون دهانه رحم رو به شدت نرم میکنه

چرا اینهمه نظر میدین وقتی یکی سوال داره

شوهرم منم تاحالارابطه باهام نداشته.همش میگه گناه داره بچه اذیت میشه من تاحالاطاقت آوردم ولی دیگه نمیتونم خیلی نیاز دارم.میگم لااقل بمالونم .سینه هام بخورمیگه نه.چیکارکنم دوستان؟

مگه شوهرت راضیت نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری