خیارشور و ترشی دربارداری ضرر داره؟؟؟

۱۲ پاسخ

من هنوز بعد ۳۱ هفته ویار ترشی خیارشور هست اگه نباشه غذا نمیخورم مامانمو مجبور کردم چله تابستون واسم ترشی بزاره

من یواشکی ترشی میخورم ،شوهرم نمیزاره میگه فلفل داره نخور 😫😫

ن فقط معده رو اذیت میکنه

دلم خیارشور خواست😩😅

اگه سابقه فشار خون داری هم خودت یا نزدیکانت مثل پدر مادر خواهر برادر بهتره رعایت کنی.
هوس خیار کردم برم یه دونه بخورم😄

نه ولی زیاده روی نکن هفته های بالاتر ورم‌مبکنی اذیت میشی

منکه خیلی خوردم

منکه میخورم

منکه تا الان خوردم

دلم خیارشور خواست،خیارشور سرکه ای که داخلش سیر و سبزی میندازن🤣

به اندازه اش باشه ن ضرر نداره بچتون چیه

من خیلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد