خانما کباب گوسفندی ضرر نداره ؟؟؟؟
چرا اینجا بعضیا میگن نخور مگه چ عیبی داره؟؟؟😐

۱۳ پاسخ

کباب ک ضرر نداره جگر ضرر داره

خبه عزیزم بخور جگر خب نی

منکه ب محض اینکه وارد ۵ماه شدم هم جیگر و دل و قلوه هم گوشت کبابی هم کله پاچه همه چی میخورم 😋حس میکنم خون میره تو رگام جون میگیرم اصلا

خیلیم خوبه مقویه من که یه بار خوردم عشق کردم هنوز مزه‌ش زیر زبونمه😋

من از اول بارداری هم جیگر میخوردم هم کباب گوسفندی

من امروز دوتا تیکه کباب گوسفندی ک خوب پخته بودو با برنج خوردم دوالی سه تا دونه جگرم خوردم

من خو میخورم

کباب گوشت خوبه که

عزیزم کباب هیچ مشکل نداره

من تا حالا چند دفه خوردم خدا رو شکر مشکلی نبوده

بابا به خدا مردم دیوونه شدن ،کباب چه ضرری داره فقط خوب پخته باشه خام نباشه
همه چی به اندازه اش خوبه

نه هیچ ضرری نداره برو بخوررر
بعضی ها احمقن اونا میگن ویتامین آ زیاد داره باعث سقط میشه
اونا نادونن تو برو بخور
فقط بعدش گریه زاری هاتو اینجا نیار

چه ضرری خیلی هم خوبه
مخصوصا کبابی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری
مامان جوجی مامان جوجی ۵ ماهگی
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد