مامانا پاچه گوسفندی ضرر نداره؟

۴ پاسخ

نه منم زیاد میخورم فقط مغز نخور

فک کنم مغز و چشمش خوب نیست و بناگوشش هم بهترین قسمتشه فک کنم چون خیلی چربه و وزنو بالا میبره میگن خوب نیست وگرنه غذای خیلی مقویه من یک ماه و نیمم بود اندازه یه کاسه کوچیک از بناگوش و سیرابی خوردم تازه دل و قلوه و جیگرم تو یکی دو ماه اول یکی دو بار اندازه دو سه تا تیکه خوردم کلا میگن هیچ چیزی مضر نیست اگه در حد تعادل استفاده بشه من سر غذا همه چی خوردم فقط چیزایی که میگن خوب نیستو کمتر میخوردم در حدی که هوسم گرفته بشه

منکه خوردم دکترم گفت کله پاچه مشکلی نیست
فقط دل و قلوه و جیگر نخور
مغزش هم خوب نیست

اگه بارداری نخور

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی