مامانا مغز پاچه گاو یا همون عصارش ضرر نداره؟

تصویر
۶ پاسخ

بخور عالی من اینقد خوردم داخل بارداری تا الان کله پاچه برا وزن دهی بچه عالی عالی

برای توی عدسی ، خوراک لوبیا ، سوپ و ... عالیه خیلی خیلی خاصیت داره
وقتی پختی بذارش کنار سرد شه روغنش روش میبنده اونو با یه قاشق جدا کن برای توی قورمه سبزی استفادع کن

خیلیییی چرب و سنگینه.نخوری بهتره

پر از خاصیته

چرب باشه سنگین باشه چه اشکال داره همش خاصیته مگه میخوای هر روز بخوری برا استخون بندی خیلی خوبه

عالیه بخور ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان جوجی مامان جوجی ۵ ماهگی
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ ماهگی