کله پاچه خوردم
ضرر نداره؟

۷ پاسخ

خیلی چربه دکتر من تاکید داشت نخوردم نمیدونم بخاطر کلسترول بالا یا دلیل دیگه

الان ک خوردی دیگ چرا میپرسی😐

ولی با یکبار هیچی نمیشه

دکتر من گفت نخور

زیاد نخور چربی و فشارت میره بالا، نوش جان ❤😍

نه خیلی هم عالی 😄

نه عزیزم نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان سرکلاژی  فندق مامان سرکلاژی فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷  نجـــلا  🩷 مامان 🩷 نجـــلا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری👶🏼🩵 مامان پسری👶🏼🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری