من دوبار خوردم ولی کم🫣با فاصله البته به دکترم گفتم گفت عیب نداره برای رفع هوس بخور شماهم از دکتر بپرسین
من تا حالا خودم نخوردم
ولی شنیدم در حد هوس بخوری ایراد نداره
یکم اندازه هوست بخور
درحد رفع هوس اشکال نداره
ماهی ی بار مشکلنداره ولی میگن قبلش فریز کرده باشید
نه خوب نیست من ک هفته ای یه بار جیگر میخوردم روزی دو سه تا نسکافه و قهوه قلیون زیاد الان خیلی اذیتم که نمیتونم استفاده کنم جگر ویتامین آ حیوانی داره خوب نیست حتی میگن هویجم حتی قطع کنید بعضیا
درحد چندتا دونه برای رفع هوست مشکلی نداره
بخوووووووور من خوردم از اول. نه کم نه زیاد. چهار بار شاید اونم یه سیخ
من اوایل بارداریم خوردم
خداروشکر بچم سالمه
میتونی درحد چندلقمه بخوری عزیزم
منم دلم خیلی میخاست تا دیشب 3تیکه کوچیک خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.