من هوس کرده بودم یکبار یکم خوردم ، اینقد تاثیری نداره روی بچه نگران نباش
مم تا الن ۳بار خوردم بخور چیرینیست مگچقد میخوای بخوری
چ فرقی داره ضرر داره عزیزم دو سه تا دونه بیشتر نخور
من خوردم. ولی کم. هیچ مشکلی نبوده ک
یکبار در حد کم عیب نداره اما نباید زیاد بخوری کلا
عزیزم یه دوسه تا دونه بخور اشکالی نداره هفتت بالاش زیاده روی نکنی سعی کن چنجه کبابی بخوری
سر بچهای دیگمم خوردم مشکلی پیش نیومد،ولی کلا یکبار توی بارداری خوردم،توهم ی بار برا هوست بخوز
نه عزیزم نخوری بهتره
نخور اگه نگرانی چون با دل چرک چیزیو بخوری بعدش خوشی نمیاره پس نخور قشنگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.