سلام خانما شما تن ماهی می‌خورید؟

۱۵ پاسخ

نه نمیخورم

من که نه

آره منم از اول تا حالا شاید ۶یا ۷باری خوردم امروزم نهار برنج و تن ماهی بود

من نخوردم تو بارداری
قیمتش خو شده قیمت ماهی
چکاریه ادم ماهی میخوره مفید ترم هست😂😂😂

تو این هشت ماه ۲ بار

نه اصلا خیلی ضرر داره

اوایل میخوردم گفتن خوب نیس جیوه داره
دیگه الان مدتیه ماهی بدون جیوه خودم میخرم درست میکنم

من از اول خوردم 🥺🥺🥺

نه نمیخورم خوب نیست

کلا کنسرو نباید خورد در بارداری.حالا هر غذایی که کنسرو باشه

۱ بار خوردم
و چقدر هم هوس کردم ولی می ترسم بخورم

منم تو بارداری نخوردم میگن خوب نیست

نمیخورم

نخوردم تاحالا تو بارداری

اره من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی