میگم شما تن ماهی تو بارداری خوردید؟

۱۹ پاسخ

جیوه زیادی داره خوب نیست بخوری

نبایدخورد جیوه ی بالایی داره

اره چندبار

تو هفته های پایین خوب نیس

ولی یکی دوبار چیزی نمیشه

دو دفعه خوردم

ن اصلا نخوردم

من سر هر دو تا بچه م چندباری خوردم

بله چندبارخوردم

اره عزیزم خوردم

ن عزیزم

گااااهیییی شاید تا الان سه بار خورده باشم

کنسروی نخور هیچی

دکترم گفت خود ماهی رو بخور و اصلا تن ماهی نخور منم با اینکه خیلی دوست دارم نخوردم🥲

اره خیلی زیااااد

من دوبارخوردم

من دو سه بار خوردم

من خوردم ولی میگن زیاد خوب نیس خود ماهی رو بخوری بهترع

اره ۴ دفعه خوردم

بله چند بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان گمبلی👶🏻💙 مامان گمبلی👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی