دوستان تو بارداری تن ماهی مصرف کردید یانه

۱۱ پاسخ

من دو سه بار خوردم
قبلش حتما خوب‌ بجوشون

من خوردم اونم تو ماه های اول یعد فهمیدم ضرر داره

اره عزیزم تو ۱۰هفته بودم چند لقمه خوردم

بعد زن داداشم ماهی خرید اسمش کپور هم خوردم نمی‌دونستم که خوب نیست

یه بارم ماهی قزل الا با ماست خوردم

خدارو شکر هیچی نشد

من ویار داشتم از بوش فراری بودم الانم نمیتونم بخورم کلا غذاهای کنسروی خوب نیست چندان تو بارداری

نه خوب نیست

ن نخور

نه اصلا

من ۳بارمیخورم

نه خوب نیست جیوه داره

من خوردم ولی کم

نه ولی میگن هم خوب نیست
کلا کنسرو میگن استفاده نشه

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان گمبلی👶🏻💙 مامان گمبلی👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد