خانما میتونم تن ماهی بخورم؟

۱۰ پاسخ

من چند بار خوردم

خوب نیس من نخوردم ولی با یه بار خوردنش هیچی نمیشه مخصوصا هفته های آخری

نه خوب نیس

منم خوردم بخور هیچی نمیشه همه چی رو میتونی به اندازه بخوری

نه نخور

من که چند بار خوردم.

من میخوردم

جیوه داره خوب نیست

ب نظر من همچی ب اندازه خورده بشه مشکلی ندارع منم تو بارداری خوردم و مشکلی پیش نیومد با یکی دو بار چیزی نمیشه

تن ماهی به خاطر جیوه‌تو بارداری توصیه نمیشه
منم خیلی دوست داشتم ولی بعد زایمان خوردم
به نظرم یکم دیگه صبر کن عزیزم بعدا خیال راحتی بخور
نوش جان

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان مهیار و تیارا🧸 مامان مهیار و تیارا🧸 ۸ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی