من چند بار خوردم
خوب نیس من نخوردم ولی با یه بار خوردنش هیچی نمیشه مخصوصا هفته های آخری
نه خوب نیس
منم خوردم بخور هیچی نمیشه همه چی رو میتونی به اندازه بخوری
نه نخور
من که چند بار خوردم.
من میخوردم
جیوه داره خوب نیست
ب نظر من همچی ب اندازه خورده بشه مشکلی ندارع منم تو بارداری خوردم و مشکلی پیش نیومد با یکی دو بار چیزی نمیشه
تن ماهی به خاطر جیوهتو بارداری توصیه نمیشه
منم خیلی دوست داشتم ولی بعد زایمان خوردم
به نظرم یکم دیگه صبر کن عزیزم بعدا خیال راحتی بخور
نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.