۹ پاسخ

دکتر من که چیزی نگفت وخوردم

من خوردم هیچیم نشده🤣

خوب بجوشونش بخور مشكلي نداره براي وزن بچه هم خوبه

من ک همیشه میخوردم

دکتر به من گفت نخور ممکن مصمومیت بارداری بگیری اگه هوس کردی خیلی کم بخور اب لیمو

من که تو بارداری زیاد می‌خوردم شکرخدا هیچ مشکلی هم پیش نیومد

در حد رفع هوس بخور زیاد نخور

من همیشه میخورم مگه اشکال داره

خیلیییی هم خوبه بخور بتونی زیاد بخور دکتر بهم گفت بخور بچه وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۶ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری