۶ پاسخ

من هفتع ای دو تا میخورم عاااشقشششم

من دو سه بار خوردم

اون یکی دوباری ک بخوری هیچی نمیشه منه دو سه بار خوردم چیزی هم نشد

منکه میخوردم 🤷‍♀️

اشکال داره،جدای از جیوه داشتن ماهیش،بخاطر مواد نگهدارندش توی بارداری مجاز نیست عزیزم

ن چ‌اشکالی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۷ ماهگی