خانما خوردن تن ماهی تو بارداری چه اشکالی داره؟

۷ پاسخ

بله ضرر داره چون نمک داره فشارو میبره بالا
برا خود جنین هم ضرر داره
فقط ماهی قزل الا

من ک میخورم خیلی ام دوس دارم

من میخورم
ماهی هم دکتر گف هفته ای یبار موردی نداره
گف بجا قرص امگا از طریق غذا دریافت بشه بهتره

من که میخوردم😂

بله نخور
ماهی تازه مصرف کن
جنوب هم که هستی،کنار دریا🤍

کلن غذاهای کنسروی خوب نیستن.بخاطر نگهدارنده و اینا.و‌ماهیش هم بخاطر جیوه ک‌ دارن

جیوه داره واسه مغز بچه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی