بچه ها تن ماهی بخورم اشکالی نداره ؟؟؟؟

۵ پاسخ

بخور منم خوردم کم بخور

کم بخور منم چند بار خوردم

دیگه چیزی نمونده اگه میتونی تحمل کن نخور تا بعد زایمان

نخوری بهتره ،جیوه داره

حالا یزره بخور دیگه چون نگه دارنده داره و شوره خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد