بلافاصله که مرخص شدین شیره انگور باروغن محلی قاطی کنین بخورین خون رفته جبران شه بعدشم هرروز کاچی خیلی مفیده
من بعد زایمان مامانم درست کرد خوردم از فرداشمشیربادوم عسل خوردم زردیش رف بالا بعدش نشستم هندونه خوردم حسااااابی که بلکه خنکی بشه کولیکش شروع شد🥱
اوف من ک عاشقشم ینی دل دل میکنم زودتر زایمان کنم که کاچی بخورم 😅
آره البته ما ترکا تو کاچی زعفران نمیزنیم ما قویماق درست میکنیم
اره با روغن محلی
سزارینی ها هم میخورن؟؟؟؟برای بچه ای که زردی داره بد نیست؟؟؟؟
سمت ما همه میخورن
بله کاچی با کره یا روغن محلی یا یه چی مثل اون خشیل که با شیره یا عسل و کره محلی میخورن تا جون بگیره مادر
ما یه چیزی داریم به اسم جوجوش با ارد گندم و روغن زرده اونو درست میکنیم
دوس ندارم ولی مجبورم میکنن بخورم
تا دهم فک کنم هر روز بخوری خوبه
من که خودم تخم مرغ نیمرو با روغن محلی خوردم
بله ما بهش میگیم زیره جوش
اره
البته اگ بچه زردی نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.