اپلاسیون توهفته من ضررداره

۳ پاسخ

نه عزیزم‌من موقع دخترم از ۴ماهگی تا اخر بارداری ماهی یبار میرفتم اپلاسیون،الانم میرم

خوب نیست همون ژیلت فقط

باعث انقباض میشه

سوال های مرتبط

مامان آیکان🩵👼 مامان آیکان🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا💝😍 مامان دلانا💝😍 ۴ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریانا💖💗 مامان آریانا💖💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی