خانما شماتو بارداری اپلاسیون میرین؟

۷ پاسخ

کن قبلا لیزر میرفتم ، قبل بارداری ، هنوز زیر بغل و پا و اینام مو در نیاوردم که بخوام کاری کنم

منم میرم

بله من بارداری اولم رفتم.ولی الان لیزرکردم قبل بارداری

من تو خونه انجام میدم همیشه بیرون دیگه نمی‌رم بخاطر مسائل بهداشت

من رفتم ولی قسمت بیکینی اتقد درد داشتم نرفتم چون خودمو سفت میکردم

من هر ماه میرم

من دو بار رفتم نزدیک زایمانم هم میخام برم

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی