خانما کسی ماه اخر اپلاسیون کرده؟ بی خطره؟

۴ پاسخ

منم انجام دادم

من که هر ماه میکنم از ماه اول تا الان که کردم حتی کله بدنمو کردم

من کردم مشکلی نداره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی