چشممم نمیخورم🥲😂
ممنونم خوشگلا♥️
ماهی قزل الا بخور
من هروقت هوس کردم خوردم راحت باش😂
بله عزیزم
به خاطر جیوه ای داره میگن خوب نیست ولی من ۲,۳بار خوردم
ولی من میخورم
۲۰دیقه میجوشونم میخورم 😬😬
سخت بگیری بدتره
بخور طوری نمیشه مگ هروز میخای بخوری
وااا همه میگن که ضرر داره😑
من که خیلی هوس میکنم و چهار پنج بار زیاااد خوردم
اگر خوردی ب مقدار خیلی کم مصرف کن
من چند روز پیش دیگه خیلی هوس کردم یه بار خوردم🥴😂🤰
من سر بارداری اولم خيلي حساس بودم
هیچ وقت یادم نمیره ماه های آخر بودم هوس بستنی زعفرونی کردم گفتم سقط میشه نخوردم
چقدر خنگ بودم😂😂😂
الانم گفتی تن ماهی
یادم اومد چن شب پیش خوردم ولی گفتی مضر الان یادم افتاد
من دوسه بار خوردم
وااای من چند روز پیش فقط خوردم انقدر بهم چسبید که هنوزم چشمم دنبالشه
خیلی چسبید لعنتی
من زیاد خوردم
بخاطر جیوه ضرر داره
ولی من تا حالا ی بار یکم خوردم با برنج
بله نخور
نع من دوسع بار خوردم تاحالا
صد در صد بله
بله جیوه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.