مامانا تن ماهی بخورم عیبی داره

۱۱ پاسخ

نخوری بهتره

نه اصلا نخور برای ادم معمولی کلی ضرر داره چه برسه به خانم باردار امروز اصل و اساسی ممنوع کرد دکتر تغذیه ام

در حد رفع هوس میتونی بخوری ولی زیاده روی نکن

سعی کن ماهی قزل آلا پرورشی بخوری

اصلااااااا نخور
جیوه داره و خیلی بده
فقط ماهی بخور اونم قزل آلا ماهی دریا نخور چون اونام جیوه دارن

اره جیوه داره

جیوه اش زیاده
نخور

اشکال نداره یکبار دوبار ولی زیادش خوب نیس

ن مشکلی نداره .

سلام بله ضرر داره اما اگه خواستی بخوری خیلی کم بخور

سعی کن نخوری.
من از وقتی باردار شدم لب نزذم
بجاش ماهی میخورم. هفته ای2بار

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی