کنسرو ماهی جیوه داره و حتی کم هم نباید بخوری نمیدونم چرا الکی میان مینویسن ن ضرر نداره تو ک اطلاع نداری خب جواب نده یه نفرو ب گمراه ننداز
من چند بار خوردم چی میشه
بابا هیچی نمیشه عزیزم بخور
همیشه ک نمیخوری
دکترا میگن هرروز نخور ن مثلا ماهی یبار ک🤣
بعضیا گوش نمیدن فقط میگن ن کم بخور ن فلان کار کن
من ک از اول بارداریم تا الان چند بار خوردم
شاید ۶یا۷بار
من از اول تا الان هفته ای یبار خوردم
من خیلی خوردم تن ماهی خداروشکر چیزی نشده تا الان ولی تن خوب بگیر
ضرر داره ولی یبار ایرادی نداره هرروز ک نمیخوای بخوری
منم زیاد خوردم
اره کنسرو ماهی ضرر داره
من نخوردم تاحالا
هر چی هوس کردی بخور فقط زیاده روی نکن
من خوردم کم بخور همیشگی نه
کلا کنسروجات خوب نیس عزیزم ، اگر در حد هوسه یکم بخور
درکل غذاهای کنسروی خوب نیستن عزیزم بهتره نخوری
ولی برای هوست در حد چند قاشق چیزی نمیشه❤️
نه کم بخور
خشبحالت من اصلا هوس هیچی نمیکنم
ن چرا باید ضرر داشته باشه نگران نباش بخور
ن چه ضرری من خیلی خوردم
ن کم بخور
بخور عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.