خوردن هر چیزی زیادیش ضرر داره
در حد حوس هر چی رو میشه خورد
اگه قند نداری نه . چرا ضرر داشته باشه ؟
کمش نه
ولی چون قند بالایی داره اگر زیاد بخوری قندتونو میبره بالا
اگرم قندتون نزدیک به عدد بالاست ک کلا یه ذره برای رفع هوس میل کنید
ولا من که میخورم چرا ضرر داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.