۳ پاسخ

برا رفلاکس شربت فاموتیدین خیلی خوبه من ب پسرم یه دوره یه ماه دادم خوب شد

مامانای خوشگل🥰
اگر برنامه غذایی رایگان مختص نینی میخوای تو برنامه روبیکا سن و وزن رو پیامک کن
@nini_paz404
09960884249

اگه پودر که باید با دوتا قاشق غذاخوری آب جوشیده سر‌پر قاطی کنی
صبحا ناشتا بهش بدی ینی یک ساعت قبلش شیر نخورده باشه
بیست دقیقه بعدشم نخوره

سوال های مرتبط