اسم دختر گلم رو قراره بزاریم 🩷ملورین🩷

۹ پاسخ

قشنگ ترین اسمه😍❤️
نگران تلفظ بقیه هم نباش خیلی زوووود عادت میکنن فقط قبلش ایراد میگرفتن بعضیا ک سخته فلان الان عین نقل و نبات میگن😁

منممممم 😍😍😍

خیلی قشنگه 😍

نامدار باشه عزیزم مبارکه 💗😍

بسلامتی ان شاالله عزیزم 🥹♥️

وای من قبل جنسیت پسرم اسم انتخاب کزده بودم میگفتم دختر بشه میزارم ملورین خیلی اسم قشنگ و‌مورد علاقع منه😍

خیلی هم زیبا خوش نام باشه

کاش نینی منم دختر باشه اسمشو بزارم ملورین😍

خیلی خوشگله منم میخواستم بذارم ولی میگن تلفظش سخته

سوال های مرتبط

مامان دخی جون
☀️☀️ مامان دخی جون ☀️☀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی