قشنگ ترین اسمه😍❤️
نگران تلفظ بقیه هم نباش خیلی زوووود عادت میکنن فقط قبلش ایراد میگرفتن بعضیا ک سخته فلان الان عین نقل و نبات میگن😁
منممممم 😍😍😍
خیلی قشنگه 😍
نامدار باشه عزیزم مبارکه 💗😍
بسلامتی ان شاالله عزیزم 🥹♥️
وای من قبل جنسیت پسرم اسم انتخاب کزده بودم میگفتم دختر بشه میزارم ملورین خیلی اسم قشنگ ومورد علاقع منه😍
خیلی هم زیبا خوش نام باشه
کاش نینی منم دختر باشه اسمشو بزارم ملورین😍
خیلی خوشگله منم میخواستم بذارم ولی میگن تلفظش سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.