خانم های دختر دار اسم دختراتونو چی گذاشتید؟؟؟🍓🩷🩷

۴۷ پاسخ

بخاطر شرایط داغونم همسرم توسل کرده به حضرت فاطمه زهرا🙏
چون زهرا و فاطمه زیاد داریم برا همین نازنین زهرا انتخاب کردیم 🥹💓

من هنوز اسم انتخاب نکردم خیلی سخته انتخاب اسم هیچی ب دلم نمیشینه🥲🥲🥲

نیلسا

دلوین خانم

من عاشق اسم ملورینم
ا

اسم دختر اولم کیانا اسم اینم هانا

نیلا و آوین

دنیز💗

ب نیت حضرت رقیه نازنین رقیه قربونش بشم

مهوا یا ماهور یا طهورا

سلین گذاشتیم 💖🌷💕

مَهوا خانوم🥰

من عاشق مینِل و اِلارام ❤️😍

موندم آوینا بزارم یا دلا هر دوتاشم دوست دارم 🥹🩷

رستا و روشا

حلما💖

ژوان به معنای میعادگاه عاشقات

رستا ..

ونوس💓

دِلسا 😍🥰

شادی 🥰

دلانا گذاشتم

دلا خانم🩷

پناه جانمه دخترم

نیلا🥹🩷

فاطمه یاس خانم

لنا یاماه نیکا

لیانا یا آیلین😍

مُهَنّا: به معنی دختر خوش روزی و خوش یُمن. به دور از رنج.

حلما 🥰💜💕

من یا میذارم
چوپی
یا
چاوره

نیکا خانم🩷🧚🏻‍♀️

دیانا😍💕

ماهلین 💗😍

اسم دخترم میذارم ایپارا

دختر من لنا خانم

ملورین خانم💖

سِوگی

ماهلین🥰

دختر ندارم
مهرسانا
نورا
یسنا
رستا

من فک. میکردم بچم دختره اسمش انتخاب کردع بودم دلوین. 😂

جانان 🥰

دختر ندارم اما اگه داشتم یا نیهان یا آلما میزاشتم😍💫

پرنسا

من اسم دختر اولم دنیا هست اینم دلماه خانم

آیلین خانم

من اسم دختر اولم فرانک اسم این دخترم اگر باشه می‌زارم ماهانا

سوال های مرتبط

مامان دخی جون
☀️☀️ مامان دخی جون ☀️☀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری