خانوما اسم گرشا زشته مگه؟

۷ پاسخ

اسم خیلی سلیقه ای هست عزیزم من چون اسم بچه ی کسیه که میونم باهاش خوب نیست دوسش ندارم ولی مهم اینه خودت دوست داشته باشی❤️

افتضاخه

نه ولی جالب نیس

نه اتفاقا جز گزینه های انتخابی منم هست خیلی هم قشنگه ایرانی اصیل😍

نه خیلی قشنگه

نه مهم اینه چه اسمی به دل خودت و همسرت بشینه عزیزم گرشا هم قشنگه

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان پسر نازم مامان پسر نازم هفته سی‌وچهارم بارداری