اسم خیلی سلیقه ای هست عزیزم من چون اسم بچه ی کسیه که میونم باهاش خوب نیست دوسش ندارم ولی مهم اینه خودت دوست داشته باشی❤️
افتضاخه
نه ولی جالب نیس
نه اتفاقا جز گزینه های انتخابی منم هست خیلی هم قشنگه ایرانی اصیل😍
نه خیلی قشنگه
نه مهم اینه چه اسمی به دل خودت و همسرت بشینه عزیزم گرشا هم قشنگه
ن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.