من اسم رستا خیلی دوست دارم مگه اسم بدیه؟

۸ پاسخ

اسم سلیقه ای بد نیست من هم از معنیش زیاد خوشم نمیاد

من میخام اسم دخترمو بذارم دنیز

نه خیلیییی قشنگه

چرا بد باشه عزیزم رستا یکی از اسمای مورد علاقه منم هست

نه خوشگله

چرا اسم بدیه؟ اسم مگه خوب و بد داره؟ سلیقه ایه

خییییلی زیادشده

خیلی هم زیباست

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان نلین 🍓🫶 مامان نلین 🍓🫶 ۴ ماهگی
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی 💗 مامان نینی 💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی