بچه ها ب نظرتون اسم رستا خیلی زیاد شده؟؟؟

۱۰ پاسخ

من خودم اسم های بین المللی دوست دارم .برای آینده بچه هم خوبه

زیاد و قدیمی که شده .ولی همچین اسم جالبی هم نیست .معنی جالبی هم نداره .دختر باید معنیش لطیف و پر معنی و با احساس باشه

معنی اسم هم خیلی مهمه و شرطه به نظرم روی اون فرد و سرنوشتش تاثیر می‌ذاره .پس باید یه اسم خوب و با معنی انتخاب کنیم

تو گهواره زباد دیدم ولی دور و برم نه

معنیش😬

تصویر

اینجوری بگم که تو خانواده خودم 3تا رستا داریم به نظرم دیگه شور یک چیز درمیارن حالا اسم باشه مدل مو باشه مدل لباس باشه

نه من اولین تو دخترداییم شنیدم خیلی قشنگه

اسم قشنگیه . دور بر ما ک کسی ندیدم رستا گذاشته باشه

اره زیاد گذاشتن اسم قشنگیه

من خودم اگر از اسمی خوشم بیاد زیاد هم باشه برام مهم نیست
البته اسم هایی که من خوشم میاد توی دوربرم نیست نگذاشتن

سوال های مرتبط

مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی