به نظرتون اسم رستا قشنگه

۵ پاسخ

منم رستا خیلی دوست دارم ولی شوهرم نمیزاره

خیلی قشنگه ولی من شوهرم اجازه نمیده وگرنه دوس دارم اسم دخترمو بزارم رستا

منم میخام اسم دخترمو بزارم رستا

اره عزیزم خیلی قشنگه و خوش آواعه

خيلي قشنگه

سوال های مرتبط

مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۸ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد