مامانا رستا ب اسم پسرم نمیاد نه

۲۰ پاسخ

به هم نمیاد اما کنار هم خیلی قشنگن حتما نباید بیاد که

آیلین هم به آیهان میاد😋

بنظرم قشنگه حتما نباید هم آوا باشه .

بهش نمیاد

آیماه بهش میاد

نیاد اصلا مهم نیست. کجا ازش اسم داداششو میخواند که مهم باشه. همونی که دوست داری و دلت میخواد انتخاب کن

اسم قشنگیه
حتما نباید ست باشن

اصلا قرار نیست اسم بچه هات بهم بیاد عزیزم ، مگه لباسه که بخوای ست کنی ،هرچی دوست داری بذار دوتا آدم متفاوت هستن

آیهان نیهان

خب نیاد عزیزم مهم اینه خوشت اومده

نیهان هم قشنگه

ایلماه

ایهان و ایسان

نه متاسفانه

آیهان و آیسان ! ایهان و ایناز ! آیهان و آوان ! آیهان و آرام ! ایهان و دلوان

آيسو قشنگه بنظرم تو اين مايه ها ب اسم پسرت مياد ميخواي بگرد ببين

آیهان و رستا😍

ن بزار آیهان و آیما
ایهان و ایسان

😍قشنگه که عزیزم

ن نمیاد

آیلار و آیناز بیشتر میاد

سوال های مرتبط

مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان نلین 🍓🫶 مامان نلین 🍓🫶 ۴ ماهگی