من میزارم شاهان انتخاب منو باباش بوده از قبل بچه دار شدن خیلی این اسمو دوست داریم🥰
من اسم پسرمو فربد میزارم 🥰🐣
منم سردرگمم کلی اسم قشنگ هست ولی شوهرم سورنا دوس داره خیلی هم. ب این اسم صداش میکنهه
خود من اهورا و ارین و رایان هم دوس دارم
من همون موقعه که فهمیدم حاملم اسم انتخاب کردم خیلی از اسمی که انتخاب کردم خوشم میاد چون از اسم های اصیل ایرانیم هست
آراد خیلی اسم قشنگیه
ما احتمالا بذاریم علیسان ولی من اراد و خیلی ددست دارم
اسم پسریکی از دوستانمون که حدود ۱سالونیمه دنیا اومده یاشا هست به معنی سلامت باشی😊
بستگی داره دوست داری مذهبی باشه جدید باشه یا چی
من عاشق اسم پسرامم:)
منمممم😭اسم پسر اولم حافظ هستش ،دومی هنوز هیچی خوشم نیومده😑
منم هنوز درگیر اسمم بین محمد امین و محمد طاها موندم🫠🫠
من اسم پسرمو گذاشتم یاشار میدونم قدیمیه ولی کاری ب اینش نداشتم عاشق اسمشم عاشق معنیشم
منم هنوز درگیر اسمم
فعلا آدرین و اهورا رو دوست دارم
اسمای کردی قشنگن من اگه قبلا میدونستم اسم پسرم و کردی میزاشتم
والا ماهم هنوز سردرگمیم اینقدر اسمای مختلف پیشنهاد کردن و به دلمون ننشسته.
ولی من پسر داشتم اسمشو یا میذاشتم مهراد یا حامی یا میراث
محمد متین ، امیر حسین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.