این طبیعی چون بخیه سزارین ازداخل خیلی زمان میبره جوش بگیره من که طبیعی بودم دکترزنان گفت تا۱ماه رابطه نداشته باش ولی خب من از۱ماهم خیلی خیلی بیشتررعایت کردم حالابازم نمیدونم والااین ازاطلاعات من بود
خودت متوجه میشی؟
ولی ایشاالله خوب بشی هرچی زودتربه حق بی بی فاطمه زهرا
من بدبخیه طبیعی ازبس پوستم نازک شدیکبارکلادوباره بخیه شدم و۳باردیگه ازپوست نازکم هی یه بخیه درمیرفت دوباره میرفتم بخیه میکردن داغون شدم خدالعنتشون کنه آخرم واسه چهارمین باریه پمادترمیم کننده دادکه اون یه بخیه خودبه خودباپمادوهزارمکافات جوش گرفت ولی حالاشماراجب سزارین میگین من خوب متوجه نشدم
مشکلتون چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.