شیر خشک مای بی بی

تصویر
۵ پاسخ

این طبیعی چون بخیه سزارین ازداخل خیلی زمان میبره جوش بگیره من که طبیعی بودم دکترزنان گفت تا۱ماه رابطه نداشته باش ولی خب من از۱ماهم خیلی خیلی بیشتررعایت کردم حالابازم نمیدونم والااین ازاطلاعات من بود

خودت متوجه میشی؟

ولی ایشاالله خوب بشی هرچی زودتربه حق بی بی فاطمه زهرا

من بدبخیه طبیعی ازبس پوستم نازک شدیکبارکلادوباره بخیه شدم و۳باردیگه ازپوست نازکم‌ هی یه بخیه درمیرفت دوباره میرفتم بخیه میکردن داغون شدم خدالعنتشون کنه آخرم واسه چهارمین باریه پمادترمیم کننده دادکه اون یه بخیه خودبه خودباپمادوهزارمکافات جوش گرفت ولی حالاشماراجب سزارین میگین من خوب متوجه نشدم

مشکلتون چیه؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان hanieh مامان hanieh ۱۲ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۶ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی