۸ پاسخ

من از ۲۲ ۲۳هفته اینجوری ام
ولی الان دوروزه خیلی شدید شده خیلی 😭

من الان اینجوریم

من خیلی وقته اینجوریم

اوف ینی مغز من فعلا قفله رو واژن
از بس درد میکنه خرد و خاکشیره.حس میکنم دیگه اون واژن سابق نمیشه😂

من از وقتی وارد ماه هفت شدم اینطوری شدم
الان چند روزه خیلی دردش بیشتر شده
استخونشم هست
خیلی اذیت میشم
مخصوصاً شبا تو خواب و وقتی میخوام بلند شم 🙁

منم از اولش همین بودم😑

ما هم همین بخاطر اینک بچه داره میاد تو لگن ب واژنو. پاهات فشار میاره با زانو

منم خیلی وقته اینطوریم

سوال های مرتبط