من از ۲۲ ۲۳هفته اینجوری ام
ولی الان دوروزه خیلی شدید شده خیلی 😭
من الان اینجوریم
من خیلی وقته اینجوریم
اوف ینی مغز من فعلا قفله رو واژن
از بس درد میکنه خرد و خاکشیره.حس میکنم دیگه اون واژن سابق نمیشه😂
من از وقتی وارد ماه هفت شدم اینطوری شدم
الان چند روزه خیلی دردش بیشتر شده
استخونشم هست
خیلی اذیت میشم
مخصوصاً شبا تو خواب و وقتی میخوام بلند شم 🙁
منم از اولش همین بودم😑
ما هم همین بخاطر اینک بچه داره میاد تو لگن ب واژنو. پاهات فشار میاره با زانو
منم خیلی وقته اینطوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.