۴ پاسخ

🤣😂😂😂😂

وای دیروز مثل اسب ابی گریه کردم🥹😂

وای منم🤣

😂😂دقیقا وقت برا آدم نمیزارن
البته من خودم با بچم دوتایی گریه میکنیم

سوال های مرتبط

مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی