۱۵ پاسخ

بردی آرایشگاه عزیزم؟؟
ماشاالله عزیزم

میشه یه لقمه چپش کرد 😍؟

خوب کردی موهاش کم پشت بوده باید تندتند کوتاه کنی

وای ننه تو چه ناااازی😍

انگار مثل موهای دخترم خیلی کم پشت هستن تا میخوای ببندی گیری بزنی کلن سفیدی سرش ظاهر میشه دخترم همینطوره متاسفانه
اولش موهاش خوب بودن تازگیا پنج شش ماهی میشه اینجوری شدن😓

خیلی خوب شده . گذاشت براش کوتاه کنن ؟ من تا حالا نبردم دوس دارم ببرم مرتب بشه نمیدونم همکاری میکنه یا نه

ای جونممم

واسع رشدش خوبه کار خوبی کردی خوشگلتر شده عزیزم 🥰

خوشگل بود خوشگلتر شده😘😘

الهی جیگر

عزیزمممم😍😍😍 قشنگ بود قشنگتر شد😍❤️

میشه لطفا بگی چه شامپو و ماسک مویی....و مولتی اهن و هر ویتامینی بهش میدی

ای چه جیگره ماشالله

بببن داشتم فکرمیکردم قیچی رو وردارم موهای دخترمو مرتب کنم تا این تاپیک رو دیدم😬😬مبارکش باشه خوشگل شده

قبلش☹️

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اراد کوچولو مامان اراد کوچولو ۲ سالگی