مامانا تو دوران پریودی میشه قرص آهن خورد یا نه

۴ پاسخ

خونریزی رو بیشتر میکنه، بهتره روزای آخر بخوری یا بعدش

دکتر به من گفته بود تو ایام پریودیت بخور

واجبه اتفاقا

از روز چهارم به بعد باید بخوری،چهار روز اول نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی
مامان نیما و نورا مامان نیما و نورا ۲ ماهگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری